Palvelut

Palvelut

Hotellit

Lentokentällä on yksi hotelli: Centaur Hotelli (puh: +91(0)011 2565 2223). Lentokentän naapurissa olevia hotelleja ovat muun muassa: Radisson Hotelli Delhi (puh: +91(0)11 2677 9191) ja Uppal's Orchid (puh: +91(0)11 2506 1515). Booking.com -sivustolta löytyy lisää hotellivaihtoehtoja ja online-varauspalvelu. Sivusto tarjoaa laajan hotellivalikoiman sekä erinomaiset Internet-hinnat.

Myymälät ja ravintolat

Delhin lentokentällä on sopiva määrä myymälöitä, ravintoloita ja baareja. Sekä tulo- että lähtöaulassa on verovapaita myymälöitä. Terminaalin 2 transfer-aulassa on muutama erikoismyymälä.

Matkatavarat

Terminaalin 2 lähellä olevalla pysäköintialueella on palvelutiski, jossa on matkatavarasäilytys sekä matkatavaroiden pakkauspalvelu. Löytötavaroita voi tiedustella Lentokenttämanagerin toimistosta (kummassakin terminaalissa).

Neuvonta

Ulkomaanterminaalin tuloaulassa on palvelutiski, jossa lukee ‘May I help you’. Tältä palvelutiskiltä saa lentokenttää, kulkuyhteyksiä ja hotelleja koskevaa tietoa. Sekä kotimaan- että ulkomaanterminaalin tuloauloissa on matkailutoimistojen palvelutiskejä.

Yritykset

Liikematkustajille suunnatut palvelut (faksi, kopiointikone, Internet-yhteydellä varustetut tietokoneet) löytyvät Maharaja Loungesta (2-terminaalin transfer-aula) ja lentoyhtiöiden omista loungeista. Vuokrattavia kokoushuoneita tai konferenssitiloja löytyy Centaur hotellista tai vähän kauempana sijaitsevista Radisson Hotellista ja Uppal’s Orchidista (katso Hotellit).

Liikuntarajoitteiset henkilöt

Delhin lentokenttä soveltuu liikuntarajoitteisille matkustajille, mutta siellä on vähän erikoispalveluita. Lentokentällä on erikoisvarustettuja wc-tiloja ja liikuntarajoitteisille matkustajille varattuja parkkipaikkoja.

Muut palvelut

Kummassakin terminaalissa on valuutanvaihtopisteitä, pankkeja ja pankkiautomaatteja. Lentokentällä on myös Internet-kahviloita, mutta niissä voi maksaa ainoastaan luottokortilla. Kummassakin terminaalissa on ensiapuasema, ja 2-terminaalissa on lisäksi apteekki.