Palvelut

Palvelut

Hotellit

Lentokentällä ei ole hotelleja. Lähin hotelli on Golden Tulip Vivaldi Hotelli (puh: +356(0)2137 8100). Muita vaihtoehtoja ovat Le Meridien (puh: +356(0)2311 0000) ja Hilton Malta (puh: +356(0)2138 3383).

Tuloaulassa on palvelutiski, josta voi varata hotellihuoneita. Booking.com -sivusto tarjoaa lisää hotellivaihtoehtoja ja online-varauspalvelun. Sivusto tarjoaa laajan hotellivalikoiman sekä erinomaiset Internet-hinnat.

Myymälät ja ravintolat

Lentokentällä on kohtuullinen määrä myymälöitä, baareja ja kahviloita. Maltan lentokentällä ei ole kuitenkaan kunnollista ravintolaa ellei McDonaldsia lasketa sellaiseksi.

Matkatavarat

Tuloaulassa on löytötavaratoimisto (puh: +356(0)2369 6063). Maltan lentokentällä on myös matkatavarasäilytys (puh: +356(0)2369 6012).

Neuvonta

Lähtöselvitystä lähellä oleva yleisneuvontapalvelu (puh: +356(0)2124 9600) on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa. Tuloaulassa on lisäksi Maltan matkailun edistämiskeskuksen palvelupiste (puh: +356(0)2369 6073).

Yritykset

Lentokentällä on kolme loungea: tuloaulassa sijaitseva Gerolamo Cassar lounge sekä lähtöaulassa sijaitsevat La Valette Lounge ja Europa Lounge (Air maltan). Jokaisessa loungessa voi käyttää faksia, puhelinta ja Internetiä.

Laajemmat liikemiespalvelut löytyvät Golden Tulip Vivaldi hotellista (katso Hotellit).

Liikuntarajoitteiset henkilöt

Liikuntarajoitteisten henkilöiden on helppo liikkua lentokentällä. Lentokentällä on pyörätuoliramppeja sekä erikoisvarustettuja hissejä, puhelimia ja wc-tiloja. Pysäköintialueella on liikuntarajoitteisille henkilöille varattuja parkkipaikkoja. Pyörätuoleja saa lentokentän palvelupisteestä.

Muut palvelut

Lentokentällä on pankkeja (Bank of Valletta ja HSBC), valuutanvaihtopisteitä ja pankkiautomaatteja. Postitoimisto on avoinna kello 07.00-15.00. Lentokentällä on lisäksi Internet-yhteydellä varustettuja tietokoneita ja langaton Internet-yhteys toimii kaikkialla.