Palvelut

Palvelut

Hotellit

Lentokentällä ei ole hotelleja, mutta Portossa on tarpeeksi hoteelivaihtoehtoja. Suositeltavia hotelleja ovat Le Meridien Park Atlantic Porto (puh: +351(0)226 072 500), Hotel Beta Porto (puh: +351(0)228 348 660), Grande Hotel do Porto (puh: +351(0)222 076 690) ja Sheraton Porto (puh: +351(0)220 404 000). Booking.com tarjoaa lisää hotellivaihtoehtoja ja onlinevarauspalvelun. Sivusto tarjoaa laajan valikoiman hotelleja sekä erinomaiset internet-hinnat.

Myymälät ja ravintolat

Lentokentällä on rajoitetusti ravintoloita, mutta terminaalissa on paljon kahviloita ja myymälöitä. Lentokentällä on tax free-myymälä, jossa on hyvä Pohjois-Portugalin paikallisten tuotteiden valikoima.  

Matkatavarat

Tuloaulassa on löytötavaratoimisto (puh: +351(0)229 482 547). Lentokentällä on kaksi eri matkatavaroiden käsittely-yritystä: Groundforce, (puh: +351(0)218 431 183) ja Portway (puh: +351(0)229 432 543).

Neuvonta

Neuvontapalvelu sijaitsee lähtöaulassa ja matkailutoimisto tuloaulassa. Lisäksi lentokentällä on useiden eri matkanjärjestäjien palvelupisteitä.

Euroopan lennoilla lähtöselvitykseen varattava aika on vain 60 minuuttia, ja kotimaanlennoilla 30 minuuttia.

Yritykset

Lentokentällä on kolme loungea. Pohja- ja ensmmäisessä kerroksessa sijaitsevat lounet ovat yleisessä käytössä. Navigator Lounge on tarkoitettu ainoastaan TAP-Air Portugalin matkustajille.

Kokoustilan (kapasitetti 35 henkilöä) voi varata Francisco Sá Carneiron lentokentän PR-palvelusta (puh: +351(0)229 410 368, sähköposti: sirp@ana-aeroportos.pt).

Liikuntarajoitteiset henkilöt

Lentokentällä on vammaisten eritystarpeisiin soveltuvia hissejä ja wc-tiloja.

Muut palvelut

Lentokentällä on pankkeja, pankkiautomaatteja, valuutanvaihtopiste ja postitoimisto. Lähtöaulassa on lisäksi apteekki (puh: +351(0)229 471 994).